donderdag 24 mei 2012

Kleine status update,

Sinds ik mijn Linkedin profiel serieus inzet sinds de nieuwe training van de Realisten kan ik opmerken dat mijn netwerk in positieve zin begint te groeien en ik begin steeds meer leuke namen en functies op mijn CV te krijgen die ook niet verkeerd zijn.

Binnen de Zonnebloem afdeling Hoogeveen was er dit jaar een nieuw bestuur verkozen, zelf heb ik de functie penningmeester gekregen en wij maken gezamenlijk grote stappen vooruit tot nu toe.

Vanuit het CNV(j) Wajong Werkt Promotie team begon en begin ik het ook wat drukker te krijgen, zelf vind ik het uiteraard leuk wanneer ik bijvoorbeeld een organisatie als het UWV mag bezoeken en met hen in gesprek kan gaan over wat voor soort presentaties wij geven vanuit het CNV, maar ook hoe dit alles in praktijk werkt.

Recentelijk kreeg ik bij een bijeenkomst bij het UWV ergens in Nederland te horen dat men mijn naam al veel gehoord had op hen afdeling, dit kan eigenlijk alleen maar positief zijn vermoed ik.

Een poos geleden had ik mij aangemeld als vrijwilliger bij stichting Gehandicapten platform Hoogeveen, na de intake had ik er een goed gevoel bij en eergisteren had ik ook de eerste vergadering bij gewoond.

Sommige afkortingen moesten even volledig uitgesproken worden, maar ik kon prima mee komen met de groep en werd binnen daar ook warm opgevangen. Het thema vervoer is een van de onderdelen waar ik mezelf zeker meer op ga richten in overleg met hen en later wil ik het WMO er deels gaan bij pakken (ik doe het even rustig aan).

Komende week hoef ik ook niet stil te zitten en wordt deels spannend voor mezelf,

Dinsdag ochtend 29 mei ga ik samen met een andere Wajonger een Wajong Werkt Presentatie geven in Rotterdam, deze presentatie heb ik vaker gegeven zelfs wel eens in mijn eentje dus dat zal zeker wel goed gaan komen.

Dinsdag middag krijg ik een gesprek met de oprichter van Stichting Wereld Gehandicapten dag om te zien wat wij werkelijk voor elkaar kunnen gaan betekenen, zover ik nu door heb heb ik er veel zin in!

Wanneer het mij lukt qua tijd kan ik aan het begin van de avond ook nog even uitstappen in Utrecht Overvecht om wat te eten bij het CNV gevolgd door een algemene ledenvergadering van het CNV(j) die ik eigenlijk niet wil missen.

Na de vergadering tijdens de borrel is het natuurlijk leuk om even bij te praten met ‘collega’s’ en bekenden, tevens is het een ideaal moment om weer even te gaan netwerken.

Woensdag 30 mei ga ik naar Groningen, het laatste lijsttrekkers debat Jolande Sap en Tofik Dibi wil ik niet missen, daarnaast is het uiteraard ook leuk om weer even in gesprek te gaan met mede leden en collega’s.

Donderdag 31 mei ga ik weer naar Utrecht om daar een Wajong Werkt presentatie te gaan geven.

Vrijdag avond 1 Juni gaat Jolande Sap in debat met duurzame ondernemers, overige GroenLinks politici zullen ook aanwezig zijn en ikzelf zal ook zeker van de partij zijn.

ik heb echt Zin in de Toekomst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten