dinsdag 13 oktober 2009

Campagne voeren weer in zicht

Al een maand'je zijn we zijn we in Hoogeveen aan het beslissen wie er op de lijst willen en komen te staan,
ook wie van de leden willen helpen met diverse acties?

o.a, morgen vind er een training plaats omtrent digitaal campagne voeren,
hier zal ik waarschijnlijk aanstaande woensdag bij aanwezig zijn op het landelijke bureau.

Op zich wel heel handig.

- Hoe werkt alles?

Daarnaast is het vast ook wel relevant om te weten:

- Hoe presenteer je jezelf & je afdeling?
- Waar ga je online campagne voeren?
- Welke hulpmiddelen heb je?

Het lijkt mij een interessante training.

Buiten GroenLinks om, was en ben ik zelf hier al vrij veel mee bezig vanuit eigen belang. Naast mijn bestaande site voor het verkopen van producten ken ik hyves, facebook, myspace en tagged etc;

Voor campagnes waar ik achter sta/stond deed ik dat al een beetje.
Als voorbeeld ben ik groot voorstander van de coffeeshop en indien dat dat niet haalbaar is, de apotheek meer, eenvoudiger en goedkoper kan aanbieden op recept.

ikzelf ken 10 internet adressen waarbij ik dat verhaal kwijt kan,
heb echter geen tijd om 10x hetzelfde in te tikken of voor mijn part te kopiƫren en te plakken;)

Wanneer ik Blogspot er bij pak,
schrik... dan kom ik tog op 11 fictief gezien?
Nee, juist niet!

1x schrijven en binnen een paar minuten staat het verhaal op meerdere account's van je zoals hyves etc;
Wel moet je dan weten wie, wat en waar wil ik bereiken:P

http://www.youtube.com/user/digitalmedia444#p/a/u/0/tQ8Ydbmvj-4

Wat breng je, en hoe breng je het zo correct mogelijk over,
is op mijn adres een groter vraagstuk;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten