donderdag 25 februari 2010

Dualistisch

Begin deze week ontving ik vanuit het landelijke bureau de tip om de E-Cards te gaan gebruiken, gisteren ontving ik een bericht van Femke Halsema die gericht was aan alle GroenLinks kandidaten om aan ons wat nuttige tips te geven met wat excuses waardoor zij een paar afspraken had afgezegd i.v.m. de val van het kabinet wat ik begrijp.

Iets wat ik mij voorgenomen had na de val van het kabinet, was wel stay focused on March the 3e.

De eerste 2 belangrijke mailtjes die niets met 3 Maart te maken hebben volgden vlot, 1x van iemand die ik graag in de 2e kamer zie onder de GroenLinkse flag…
Een beetje lobbyen was ik vanavond dus ook meteen mee gestart…

2e mailtje Onder leiding van Kathalijne Buitenweg werkt GroenLinks op 4 maart aan het verkiezingsprogramma. Alle werkgroepen zijn uitgenodigd een bijdrage te leveren en aan de leden van o.a. het netwerk chronisch zieken en gehandicapten is gevraagd om hierbij aanwezig te zijn.
Dit kan maar een keer per kabinetsperiode, laten we die kans grijpen!
Ook is er een mogelijkheid om amendementen in te dienen. Vorig jaar hebben we dit (voor Europa) gedaan met FemNet, RozeLinks en Plus!. Willen we dat dit jaar weer? Wanneer we dit willen kunnen we misschien ook contact opnemen met andere werkgroepen…

Zelf zit ik ook aangesloten binnen RozeLinks,
Per mail en telefoon dus meteen goed nadenken wat wij met 4 Maart willen…
Tenopzichte van het Netwerk Chronisch zieken en Gehandicapten, denk ik dat wij deze kans moeten aangrijpen en mail intussen ook wel met RozeLinks over 4 Maart;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten