woensdag 25 augustus 2010

De ontmoeting,

Mijn ochtend blog op ThyEnCamp

De zaterdag ochtend tegen 5:30 wakker omdat ik naar het toilet moest, ik trok vlot mijn schoenen aan en nam natuurlijk mijn pakje shag ook mee. Toen ik naar het toilet geweest was kwam ik er achter dat ik geen vuur bij mij had en eigenlijk had ik ook geen zin meer om te slapen. Telkens de tent in en uit lopen had ik ook geen zin aan, dus besloot toch nog maar even te slapen. Daar kwam het natuurlijk niet van, uit verveling keek ik door het luchtbed heen wat hele aparte effecten gaf en tegelijkertijd luisterde ik naar alle geluiden van de natuur.

Tegen 6:00 besloot ik maar om de tent te verlaten, besloot ook mijn jas mee te nemen en stiekem hoopte ik dat ik een aansteker in mijn jas zak had wat niet het geval was.
Toen besloot ik maar om even naar de was ruimte te gaan om te kijken of ik er nog wel netjes uit zag, want ik had een beste bos haar.. In de groepsruimte nog maals naar het kunstwerk van Lucia gekeken en vervolgens weer buiten gaan zitten..

Begon me op een bepaald moment aan mezelf te irriteren in de vorm van waarom heb je geen aansteker mee genomen, normaliter heb je deze vaak in 2 of 3 fout bij je.
Heel toevallig liep Lucia ook voorbij, dat werd wederzijds een goede morgen groet en Lucia vroeg aan mij Loop je even mee, als je zin hebt.. ik vroeg mij af hoe, wat, waar, gaan we een ochtend wandeling maken? En antwoordde dus ook gewoon volmondig ja.

Lucia vertelde aan mij, wanneer je daar de straat door loopt en vervolgens naar rechts kom je mij wel tegen met de hond. Dat werd dus een leuke wandeling met Lucia en Kos.. Zelf had ik in een keer helemaal geen last meer van nicotine gebrek, terwijl de eerste peuk na het opstaan nooit ontbreken mag..

Best vreemd, we waren gewoon aan het genieten van de omgeving en hadden tussendoor een gesprek met elkaar. Zoiets verwacht je toch niet, Lucia was de kunst schilderaares die ook op de camping verbleef. Eigenlijk proefde je die sfeer continu op de camping, gewoon even weg van de drukke wereld en alleen maar genieten.

Een machtig mooi gevoel was dat, betere woorden kan ik er niet voor verzinnen, een camping vol met allemaal gelijk gestemden die ieder op zijn/haar manier dezelfde doelen probeert na te streven..

Wunjo!! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten