donderdag 3 september 2015

Yin en Yang!


Heb vandaag wel enorm veel mazzel, gister ochtend kon ik mijzelf nog net op tijd aanmelden voor de Realisten terugkomdag en update Nieuwe presentatie. Hiervan kreeg ik later in de middag ook een telefonische bevestiging binnen.

Vanochtend stond ik vrij vroeg op, vanaf 6:00 was ik half wakker en omstreeks 7:00 verliet ik mijn nest. Mijn stoelgang deed wat vreemd, meerdere malen voor noppes naar de WC gerend en een paar keer was het ook nodig.

In mijn planning lag om er zeker om 15:45 aanwezig te zijn, koffie thee ontvangst et cetera en vanaf 16:00 zou de werkelijke training echt van start gaan.

Omgeving iets voor 13:00 deden mijn darmen zo vreemd dat ik niet naar het station durfde te fietsen wat mijzelf een kleine 30 minuten zou kosten inclusief stallen, kaart opwaarderen et cetera.

Moest de trein van 13:33 hebben, laat maar wezen dacht ik bij mijzelf omdat ik met de trein van 14:00 nog steeds voor 16:00 in Utrecht Overvecht aanwezig zou kunnen zijn.

13:25, alle spullen bij elkaar gepakt.. Bezoek eerst nog maar eens de WC… @#$#@@!!

F*** That!

Omtrent de last minute afspraak begreep mijn contact persoon van CNV(j) de Realisten heel goed waarom ik een treinreis Hoogeveen – Utrect Overvecht niet zou aandurven en hadden het een en ander mondeling met elkaar besproken.

‘Iets’ later ontving ik een mailtje vanuit het bankwezen gebeuren, dat ik volgende week vrijdag van harte welkom ben om even een kijkje binnen de keuken te gaan bekijken binnen het bank wezen.

Behoorlijk leerzaam voor mijzelf, tevens een handig netwerk momentje ;-)  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten