donderdag 5 november 2009

Vergader driften

Al een kort poosje loop ik mee met fractie vergaderingen en 1x met de raadsvergadering.
Afgelopen dinsdag was ik aanwezig bij het Gehandicapten platform Hoogeveen om over vervoer en toegankelijkheid te spreken. (blog volgt hierover nog, vanuit het CZ GroenLinks is het ook al wel eens te sprake geweest)


Vandaag hadden we fractie overleg over de begroting waar vorige week de raads vergadering over ging.
Voor mijzelf had ik al een beetje in mijn gedachte wat ik anders zou willen zien + argumentatie.
Leuk om te zien dat die zelfde punten vanuit de fractie ook genoemd worden met bijna dezelfde argumentatie. Politiek en politieke bezigheden was al enkele jaren een beetje een 'hobby' van mij, nu wordt het alleen maar leuker.

Zaterdag aanstaande nog een vergadering met RozeLinks, voor binnen Hoogeveen heb ik al veel gedachte gangen die ik ook op papier wil gaan zetten. Er zullen zeker vast goede punten tussen zitten waar wij als GroenLinks Hoogeveen wat mee kunnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten