woensdag 16 december 2009

Ik wordt ongeduldig,

Vanochtend was ik volledig bezet, had diverse afspraken staan.
Aan het eind van de ochtend kwam de monteur van de geiser ff langs voor de jaarlijkse controle beurt, zelf was ik zo vrij om te vragen of deze ook even naar de kraan in de doesch wilde kijken (wat niet zijn taak is). Gelukkig heeft hij hem gefixed voor mij.

Aangezien de kerst dagen voor de deur staan kreeg ik vanochtend weer diverse orders door, daarnaast heb ik een manier verzonnen om van 2010 financieel gezien een veel beter jaar voor mij te gaan maken. Mezelf voor diverse dingen geregistreerd, op andere adressen vrij veel informatie aangevraagd, begeeft mijn mail adres het.

Naast de bestellingen die ik al binnen had deze ochtend, zou ik er voor 16:00 zeker een paar bij krijgen, ik bestel zelf liever in 1x veel dan een paar keer een beetje.
Wanneer ik een bestelling invoer wil ik ook direct zien of mijn bestelling goed aangekomen is. Administratief is dat gemakkelijker, en ik kan direct zien of ik nog wat mis of incorrect is zodat ik het aanpassen kan.

Met al mijn @home/Ziggo Accounts kan ik nu niets, alle post die via @regiohoogeveen.eu automatisch doorverwezen wordt naar mijn @home adres komt nu ook niet aan.

Bezocht aan het eind van de middag de site van Ziggo zelf, probeerde online in te loggen. Mijn wachtwoord of gebruikersnaam scheen fout te zijn, pardon? Deze ken ik allemaal uit mijn hoofd.
Knopje help in drukken, gisteren kwam mijn storing voor wat reeds verholpen zou zijn, instructies om het op te lossen klik hier… LOL, niet gedaan natuurlijk want ik zou mijn wachtwoord moeten wijzigen en mijn mail ontvanger opnieuw moeten installeren…

Verstandig ging ik maar bellen naar een 0900- nummer, 4 x een keuze gemaakt, toets uw postcode in.. gedaan. Gaat de vraag over tv toets 1, gaat de vraag over toegang tot het internet toets 2, gaat uw vraag over ruis op de tv toets 3 etc; Gokte toen maar wederom op 2 en vervolgens op het mail getal. Doe niets aan uw mail instellingen en wijzig niets, er is een storing, we proberen dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Tijd is geld en bij een aantal adressen die belangrijk voor mij zijn kan ik prima mijn mail adres wijzigen, maar mag dat alleen maar doen door op een bevestigings knop te drukken die aan mij verzonden wordt…

Heb morgen wel wat afspraken staan waarbij ik vooraf de mails wel gelezen wil hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten