vrijdag 30 april 2010

Lets play games;)

Omstreeks januari kreeg ik een gas nota binnen waar je gewoon U tegen mag zeggen, naast mijn eigen hoge nota van ruim 1500 Euro alleen voor gas verbruik, weet ik dat daar meerdere mensen mee kampen of komen te kampen omstreeks mei of juni aanstaande.

Er speelde eenmalig de gedachtegang om de minima een beetje tegemoet te komen, bij mijn weten zal dit niet gebeuren. Al zou het wel gebeuren, wat schiet je er mee op?

Mijn huidige woning bevalt mij prima, is iets minder goed geïsoleerd, dus maar aankloppen bij de gemeente ik ben een minima, kunt u mij tegemoet komen is niet echt mijn stijl!

De natuur is onvoorspelbaar, hoe voorkom je een rekening in de toekomst is dan mijn vraag? Het antwoord daarop lijkt mij simpel… Indien je huurt, dwing de verhuurder af om beter te isoleren!

Tot voor kort kon ik in een kijk gaatje mee gluren wat buren in hen berging uitspookten, gaatje is intussen gevuld met pur… Wanneer het kei hard vriest, stook ikzelf eigenlijk een beetje voor mijn boven buren.

Zelfs wanneer ik het bloed heet heb in mijn eigen woning, de vloer blijft koud omdat ik een kelder onder mij heb zitten. Houd de warmte binnen lijkt mij persoonlijk meer een logisch voorstel, dwing verhuurders maar af om daarmee bezig te gaan.
(mijn thermostaat hangt een paar cm boven de vloer)

Het pappen en nat houden schiet niemand een reet mee op, vanaf mijn adres hoop ik dat daar serieus over nagedacht wordt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten