zondag 25 april 2010

Kennis nuttig gebruiken;)

De zomer komt er weer aan, veel mensen willen dan extra lekker ruiken en de dames onder ons grijpen net iets vaker naar hen maku-up tas.
Velen plannen ook een grote schoonmaak in hen huishouding.

Eind April, begin Juni ontvangen velen ook hen energie nota en die zou wel eens vies tegen kunnen vallen en dan kan een extra zakcentje zeer gunstig uitkomen.

Ikzelf ben een poosje dom bezig geweest, voor het CNVJ gaf ik bedrijfs presentaties omtrent de WAJONG werkt aan een publiek van 2 tot zo’n 100 mensen en dat ging mij goed af omdat ik wist waarover ik het had. De schoonmaak artikelen die ik verkoop, parfums en does gels etc; ken ik ook zeer goed… Alleen de make-up ken ik wel, maar niet als ervaringsdeskundige.

Zelf speel ik nu serieus met de gedachte om bij mij thuis v.a. Mei een paar maal een voorlichtings bijeenkomst te organiseren… De huis mannen en vrouwen zouden wel eens heel nieuwsgierig kunnen zijn naar de producten die ik verkoop.

Hetzelfde geld voor mensen die van lekkere geurtjes houden maar daar niet teveel geld aan willen geven, of gewoon mensen die hen make-up tas graag goed gevuld hebben.
Last but not least, misschien wenst iemand self wel parfum of schoonmaak consulent te worden.

Per keer kan ik zo’n 10 mensen ontvangen, volgens mij moet ik gewoon eens een keer gek doen en dit gewoon gaan organiseren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten